.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت:نگران ظهور فرقه های جديد در استان نيستيم
قناعت:نگران ظهور فرقه های جديد در استان نيستيم

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:مازندران محل گسترش و فعالیت فرقه های انحرافی نیست.

به گزارش شمال‌نيوز، جواد قناعت گفت: مازندران استان ولایی است که در آن زمینه های بروز،ظهور و تداوم فرق انحرافی و عرفان های کاذب وجود ندارد.


قناعت با بیان این موضوع که نگرانی از بابت ظهور و گسترش چنین فرقه هایی در استان وجود ندارد اظهار داشت: بحث مواجهه و برخورد با فرق نوظهور در استان باید جدی گرفته شود زیرا مازندران محل گسترش و فعالیت فرقه های انحرافی نیست.وی افزود: با هرگونه فعالیت احتمالی چنین فرقی در استان برخورد جدی خواهد شد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: می توان با برگزاری دوره های آموزشی مناسب ، تهیه جزوات و بسته های آموزشی مناسب با نیاز جامعه،آموزش مربیان و مبلغین از ظهور و رواج انحرافاتی از این قبیل در جامعه جلوگیری نمود.


زهرا شرف الدین مدیر کل امور بانوان استانداری هم با اعلام اینکه بررسی مسائل خرافی و جریانات انحرافی در کمیته تخصصی مستقلی پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: تفکر انحرافی زمانی نفوذ می یابد که مبانی اصیل ارزشی،فکری و اعتقادی را نتوانیم به درستی به خانواده ها انتقال دهیم.


شرف الدین از تشکیل بانک اطلاعاتی فرق و جریانات انحرافی و شیوه های مقابله با آنها در استان خبر داد و افزود: عدم اطلاع کافی جامعه نسبت به مبانی اصیل دینی و عرفان اصیل و همچنین انواع فرق انحرافی ، خرافات ، عرفان های کاذب، فرقه های نوظهور و شیوه های نفوذ آنان از جمله مواردی است که سبب می گردد این انحرافات در جامعه گسترش یابد.


وی برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده ها و همچنین تربیت مربیان و مبلغان دینی با آخرین اطلاعات و شیوه های علمی روز را از جمله اقدامات این کارگروه جهت آشنایی و بالابردن سطح آگاهی هرچه بیشتر خانواده ها در جامعه برای مقابله با این جریانات عنوان کرد و اظهار داشت: ۸۰ درصد مربیان توانمند حوزوی و دانشگاهی در قالب طرحی به نام رحمت فعالیت می کنند که قصد داریم از وجود آنها جهت ارائه آموزش های لازم به خانواده ها در قالب این طرح استفاده نماییم.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.